mandag 30. mars 2020

Påskehare-poser

Forskjellige varianter av påskehare-posen florerer akkurat nå på sosiale medier. Fra første gang jeg så disse tenkte jeg at de er SÅ flotte. Flere ganger har jeg planlagt å sy en slik pose selv, men aldri kommet så langt. Så da jeg først satte i gang ble det litt flere enn en...
Jeg er ikke veldig flink til å tegne, så jeg broderte ansiktene i stedet. Det ble ikke så aller værst. Jeg ville nok aller helst hatt strykemerker, men det fant jeg ikke noe sted. Er det noen som eventuelt vet om noen som selger slike strykemerker?
Påskeharen må jo ha hale også. Jeg endevendte forskjellige skuffer for å finne noe som kunne egne seg, og fant disse ull-kulene. Så da ble det litt forskjellige farger på harenes stumper.
Fòret er forskjellig på alle posene, morsomt å se hvor forskjellige de blir ved kun å bytte ut innvendig stoff.
 Det ble to forskjellige design på ansiktene
Tror jeg skal fylle opp disse med litt påskegodteri, og gi de bort til noen jeg vet er alene i disse tider.
I dag er det mandag, så derfor linker jeg til Bambisyr

2 kommentarer:

Frédérique - Quilting Patchwork Appliqué sa...

Ooooh cute little bags! Perfect for Easter ;)

Berit sa...

Så søte og fine påskeposer. Synes du behersker brodering veldig bra. Regner med at disse ble populære .