mandag 2. mars 2020

Kvadrat blokker

Innimellom prøver jeg å rydde litt opp i både det ene og det andre. I en av disse ryddesjauene dukket disse blå/brune blokkene opp.
Planen med disse var en gang i tiden et stort teppe med diverse forskjellige blokker i blått og brunt, dette prosjektet har strandet totalt,- så da ble de første 10 blokkene sydd sammen med et fyllstoff så ble det litt mer ut av dem.
Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre videre med dette. Vurderer å sy en bord med kvadrater, men har ikke landet denne helt ennå.
Dette teppet blir nok donert til Tepper Som Varmer,- bare jeg får det ferdig....

I dag er det mandag, og jeg linker til Bambisyr.

3 kommentarer:

2ne sa...

Flotte blokker og fint teppe

Frédérique - Quilting Patchwork Appliqué sa...

Lovely blocks!

Birthe Marie sa...

Flotte blokker! Det var en smart løsning med fyllstoff og det er en god følelse å få blokkene ut av UFO haugen. Fint å sy til "tepper som varmer". :-)