mandag 6. april 2020

Toalettmapper

Siden det blir hjemmepåske i år, har jeg benyttet anledningen til å rydde litt i halvferdige prosjekter. Disse små toalettmappene har blitt liggende i lang tid, nå er de endelig blitt sydd ferdig. De skal alle sammen doneres til det lokale krisesenteret, der håper jeg at de vil falle i smak hos noen av barna som er kommet i en så vanskelig livssituasjon.
Det ble to toalettmapper med innfelte kvadrater i et ensfarget gråmelert stoff.
Jeg har sydd på glidelås i rosa og turkise, og quiltet med tråd i turkise for å tilføre litt gladfarge til toalettmappene.
Denne mappen er sydd av et vokset stoff. Jeg har sydd noen slike mapper tidligere, er blitt veldig glad i denne modellen. Også denne fikk en glidelås i gladfarge, så ble den litt muntrere i fargene.
Ønsker alle en god påskeuke!
Linker til Bambisyr

1 kommentar:

Lappedamen sa...

Kjempefint å få gjort ferdig ufoer og disse toalettmappene ble kjempefine. Jeg holder også på med toalettveske til krisesenteret + litt andre småting😊