mandag 14. mars 2022

Barne-pose

I ryddesjauen jeg har gjennomført fant jeg også dette flotte stoffet med herlige dyr fra litt mer sørlige breddegrader. Stoffet har jeg hatt liggende lenge. Det er nok et av mine favorittstoffer som jeg har ikke klart å kutte i før nå.

Jeg har litt dårlig fantasi for tiden så stoffet ble brukt i nok en pose til ting og tang. 
Denne gangen ble posen fòret med et rutete stoff i gultoner med røde striper i. Jeg har kuttet fòret litt større enn utside-stoffet, på den måten blir kanten/toppen av posen lik som fòret.
Jeg har sydd løpegang hvor jeg har tredd inn en snor med en stopper på for å kunne lukke igjen posen.
Jeg pleier å sy falske bunner i det meste av vesker og nett som jeg syr. En veldig grei måte å få form på, det synes jeg også passer fint på disse barneposene så da ble det falsk bunn i denne posen også.

Ingen kommentarer: