torsdag 6. august 2020

Nytt prosjekt på gang

Sommerferien min i år ble preget av lite sol... Da ble det tid til litt av hvert annet enn å oppholde seg utendørs, jeg har blant annet ryddet opp i stoffene mine. Det tok jammen meg litt tid... men nå har jeg fått ryddet ut uaktuelle stoffer og systematisert de resterende. Selv om jeg har fjernet to fulle bæreposer med stoffer, er fortsatt stofflageret mitt relativt stort... Noen som kjenner seg igjen??? 

Det jeg virkelig oppdaget i min ryddeiver var at jeg har store mengder med blå stoffer. Det mest interessante med det er at jeg sjelden syr i blått.... For å få litt mer kontroll over de blå stoffene har jeg startet å kutte opp en hel masse striper blå og lyse stoffer. Planen med disse er å sy sammen til 9-patcher. Lenger har jeg ikke kommet i planleggingen.... men kuttingen er i god gang. 

Ingen kommentarer: