mandag 4. februar 2019

Toalettmappe

I mitt prosjekt; sy små ting, er turen nå kommet til toalettmapper. Tidligere har jeg sydd mange mapper som jeg har vist i dette innlegget. Tenkte at det kanskje kunne være hyggelig å prøve seg på noe nytt... Så jeg har prøvd meg på en ny fasong.

In my project; sewing small items, it was now time for toiletry. Previously, I have made many basgs that I have shown in this post. I thought it might be nice to try something new ... So I've tried a new shape

Måtte prøve meg frem litt, men klarte å lage dem litt for små. Tanken var at de skulle romme litt mer, men det er allikevel plass til det mest nødvendige. Så helt feil ble det ikke... Ble i grunnen fornøyd allikevel:-)
Det ble igjen litt stoff, så da ble det en pung i samme stil. Denne blir lagt oppi en av toalettmappene, så ble det et sett.

Jeg kan jo ikke beholde alt jeg lager, så disse blir fylt med basis toalettsaker og donert til aksjonen "Søstre for Søstre". Du kan lese mer om aksjonen her.

Siden jeg "var i siget", ble det også sydd et par mindre mapper. Disse fylles opp med toalettsaker til barn, og doneres til samme aksjon.


I am pretty happy with the result :-) I can't keep everything I make, so these are filled with basic toiletries and donated to the "Sisters of Sisters" action. You can read more about the action here. Since I was in the mode for sewing, a few smaller folders were also sewn. These are filled with children's toiletries and donated to the same action. 

Linker til
Bambisyr
Love Laugh Quilt

2 kommentarer:

chrisknits sa...

What lovely pouches. I love the piecing on the taupe bags.

Birthe Marie sa...

De var lekre! Tenk at noen små stoffbitene kan gjøre det så dekorativt. Tøft med fargene på glidelåsene også. Så kjekt at barna også får toalettmapper. Veldig flotte de du har sydd. Fint å være med i slike veldedighets prosjekt. Her har det helst blitt tepper til vårt lokale sjukehus. :-)