mandag 31. januar 2022

Toalettmappe med utfoldbare sidelommer

På jevnlig basis surfer jeg på nett etter nye ideer,- verden finnes jo rett i min egen stue. Det kan lett bli helt overveldende med inntrykk. Men noen ganger finner man sider/designere/mønstre som inspirerer så mye at man bare må prøve ut med en eneste gang. Det var nettopp denne følelsen jeg fikk da jeg bladde igjennom mønstrene til Tendersmile Handmade. På YouTube har de lagt ut et stort antall videoer som tar deg gjennom syprosessen til forskjellige vesker, punger, mapper og mye, mye mer. Jeg falt for denne lille mappen med utbrettbare sidelommer, og i helgen ble mappen laget.

Denne lille mappen passer best til en liten dame. Den er satt sammen av to deler, en ytterdel som brettes ut og en innerdel som fungerer som toalettmappe. 

Ytterdelen lukkes rundt toalettmappen med en magnet-lukking, da kommer ballerinaene til sin rett.

Innvendig på klaffen/lommen har jeg bruk et sort stoff med rosa blomster. Klaffen kan brettes ned på begge sider av toalettmappen, og begge klaffene har lomme.
Når mappen er slått ut blir toalettmappen i midten stående, klar til påfylling av all verdens skatter. 
Denne skal doneres til aksjonen "Søstre for Søstre", du kan lese mer om denne aksjonen her.

Ingen kommentarer: