mandag 25. oktober 2021

"Helgetur" av Bente Malm

Jeg har sydd en ny toalettmappe. Mønsteret jeg har brukt heter "Helgetur" og er designet av Bente Malm. Dette var et grundig og oversiktlig mønster, så sømprosessen var enkel og grei!
                       

Denne mappen har en åpning som går rundt hele buen på mappen, så man får en stor åpning og da er det lett å få oversikt på innholdet i mappen. Jeg har brukt "Soft and Stable" i denne. Det er første gang jeg har prøvd denne vatten, var veldig spent siden jeg har hørt så mye bra om denne. Og jeg må si at den skuffet ikke!!! Veldig god å sy i!

Jeg bruker ofte en farge på glidelåsen som er godt synlig. Synes at det gir litt mer personlighet til produktet. Innvendig i mappen har jeg sydd inn to lommer i "Mesh", også har jeg lagt på en lukkekant slik at rå-kantene blir dekket til.

Ønsker alle en fin, fin dag!

Ingen kommentarer: