fredag 29. mai 2020

Ny symaskin - Pfaff Performance Icon

Jeg har alltid hatt Husquarna symaskiner, i løpet av mitt syliv har det så langt blitt 3 maskiner fra dette merket. Min siste maskin, en Husquarna Designer I, har vært en trofast følgesvenn i ca 15 år. Den er fortsatt en veldig god maskin, men den begynner å dra på årene og teknologien har utviklet seg enormt siden denne kom på markedet.

For noen år siden kom det nye maskiner fra både Husquarna og Pfaff med masse plass under syarmen og all den teknologien en måtte ønske seg i tillegg til et fantastisk lys. Siden jeg er i overkant lett å imponere med ny teknologi ble jeg et lett bytte.... Har lekt med tanken på å anskaffe ny maskin i et par år nå, også dukket plutselig Pfaff Performance Icon opp med en pris som jeg kunne leve med. Da slo jeg til...
Pfaff - Sewing Machines
I går var jeg å hentet mitt nye vidunder. Den har altfor mange sømmer og finesser i forhold til mitt bruk, men det er jo gøy å ha.... Jeg håper at jeg venner meg til nytt merke ganske fort. Vaner rundt Husquarna sitter jo i ryggmargen, så det blir nok en overgang. Gleder meg aller mest til å kose meg med quilting av større arbeider, det er jo nesten dobbelt så stor plass under armen i forhold til min gamle maskin.

Ønsker alle en flott pinsehelg! Jeg skal sy!!!!

Ingen kommentarer: