mandag 26. november 2018

Blomster på lilla bakgrunn

I løpet av sommeren og høsten har jeg sydd en "haug" av disse blokkene:

During this summer and autumn I have been sewing a "bunch" of these blocks:


Blomstene er sydd over papp, malen er fra Paper Pieces. Jeg har tenkt å sy disse sammen annenhver blokk og fyllblokk. Jeg tror jeg har bestemt meg for dette stoffet som fyllblokk,- men så lenge jeg ikke har sydd blokkene sammen kan det være at jeg ombestemmer meg....

The flowers are sewn by English paperpiecing and the template is from Paper Pieces. I plan to sew these together every other block and fill fabric. I think I've decided for this fabric as the filling block, but as long as I have not sewed the blocks together, it may be that I change my mind ....


Bruker jeg dette stoffet vil resultatet bli noe slikt:

If I use this fabric, the result will be something like this:

Nå gjenstår det å se hvor lang tid det tar før jeg begynner å sy disse sammen,- det kan fort gå både vinter og vår....

Now it's time to see how long it takes before I start sewing these blocks together - both winter and spring can be gone before I start the job....

Linker til Bambisyr , Cooking Up Quilts og Love Laugh Quilt

1 kommentar:

Birthe Marie sa...

Blokkene med blomster er kjempefine. Kommer til å bli en flott quilt. :-)