mandag 19. oktober 2015

Blokker fra teppet Bring me Flowers av Jen Kingwell


Tidligere har jeg vist frem mange av de teppene Jen Kingwell viste frem på hennes norgesbesøk i september. Jeg var med på et av kursene hennes hvor fokus var på å "sy på streken", noe jeg ikke har fått til tidligere. Men med kyndig veiledning og en god porsjon flaks, fikk jeg da sammen noen blokker: 

Denne blokken ble ikke helt ferdig:

Over ser dere resultatet mitt fra kurset. Ganske fornøyd med dette til å være første gang jeg virkelig utforsker denne sømmetoden.


I dag er det mandag, og på bloggen Bambisyr kan du finne inspirasjon. Her finner du linker til mange flotte og inspirerende blogger. Ta en tur innom, da vel!




Jeg vil takke alle som kommer innom bloggen min! Alle kommentarer blir lest og satt pris på!
En forsatt god dag, ønsker jeg deg!

4 kommentarer:

evaj sa...

Tack för din länkning och all din Jen Kingwell inspiration du ger oss idag på Visa och Berätta måndag ! Bambikramu

ReidunA sa...

Spennende blokker - det er gøy å lære nye ting
synes jeg og :)
Ha en fin høstuke !

Birthe Marie sa...

Kjempefine og spennende blokker og symetode. Sy på strek har jeg ikke vært bort i, så et kurs hadde vært kjekt. :-)

Anonym sa...

Tack för att du tipsade om Jen Kingwell. Jag har nu tittat på hennes täcken, som du visar och de är helt underbara!!