mandag 24. mai 2021

Skogens dyr

Jeg har ganske mange paneler med forskjellig tema liggende her hjemme. Når jeg kommer over et med motiver jeg liker, greier jeg rett og slett ikke å stå imot. Dermed blir lageret mitt ennå mer oppfylt.... Derfor var det nå på tide å få sydd noe av i allefall ett av disse! Valget flat på dette dyre-panelet, jeg synes disse figurene er bedårende søte.

Panelet ble kuttet opp og tilført border rundt, jeg synes det ble bra med "Corner stone" i samme stoff som i selve borden rundt motivet. Jeg har ikke bestemt meg for ytterbord ennå, må ta en runde til i skuffer og skap for å se om det dukker opp et stoff som passer perfekt.

Å sy med paneler er jo genialt, det skal svært lite til før man har et teppe klart. 

Jeg har ikke noen småbarn i min omgangskrets for tiden, så dette blir nok donert til aksjonen; Tepper som varmer.



Ingen kommentarer: