mandag 29. mars 2021

Punger med kork

Jeg fortsetter å teste ut symaskinen min. Det er fortsatt ikke bra nok søm når jeg syr i flere lag med tykkere materialer. I dag har jeg konkludert med at jeg blir nødt til å bruke min gamle maskin når jeg skal sy slike ting. Virkelig ergerlig at den helt nye (og dyyyre) maskinen min ikke fungerer så bra som jeg hadde sett for meg. 

På et vis ble to punger med kork sydd ferdig. Begge har en ytterlomme og et hovedrom. Størrelsen på disse er 5 1/2"x 8 1/2", så de er passe store til f.eks. en sminkepung.

Den første har jeg sydd med brun kork og knall lilla glidelåser. Hadde det ikke vært for at symaskinen ikke syr jevne sting hadde denne vært skikkelig kul....
På pung nummer to har jeg brukt sort kork på "vingene". 
Denne gangen har jeg valgt en helt nøytral glidelås, mens gliderene er i samme rødfarge som i blomstene.
Fòret er i et blomsterte stoff som jeg syntes passet godt til ytterstoffet.

Jeg er så utrolig irritert på symaskinen min. Når restriksjoner er opphevet og verden er tilbake til mer normale tilstander, tror jeg at jeg må ta den med tilbake til forhandleren for å prøve å få hjelp til å fikse dette. Hvis jeg ikke bare skal kapitulere og bruke min gamle maskin...

Ingen kommentarer: