mandag 28. september 2020

Blått 9-patch prosjekt

Jeg har kuttet og kuttet, og sydd og sydd. Nå begynner det hele å ta litt form.... Noen 9-patcher er klare, mange er på gang.

Størrelsen på kvadratene er 1x1", det vil si at 9-patch blokken blir 3x3" ferdig sydd. Siden jeg har tenkt å sy et teppe av disse var kanskje ikke det den mest geniale størrelsen,- Det må jo noe så utrolig mange blokker til for å oppnå en grei størrelse. 

Planen pr. i dag er å sy 9-patch sammen med lyse kvadrater annenhver gang. Men planer er til for å endres, så kanskje jeg ender opp med noe helt annet. 

Uansett utfall har jeg nå et arsenal av ferdige og halvferdige blå/hvite 9-patch blokker liggende..... Så på et eller annet tidspunkt får jeg vel sydd de sammen. Om ikke annet så er de brukbare til litt av hvert....

Linker til Bambisyr

1 kommentar:

Birthe Marie sa...

Dette blir både spennende, smått og flott! Masse lykke til! :-)