mandag 18. november 2019

Skittentøypose til undertøy

Jeg får innimellom skikkelig dilla på å sy ett produkt, denne gangen ble det skittentøyposer til undertøy. Som dere kan se,- det ble endel.... Jeg tror jeg må skaffe meg flere venner, for det er jo begrenset hvor mye sydde ting hver enkelt kan ta imot.
Posene er sydd med fransk søm og legg på de andre sømmene slik at sømmonnet ikke er synlig innvendig i posene. Derfor er er det ikke behov for å fòre disse. Til lukking har jeg trædd inn en snor, slik at posen kan snurpes igjen.
Disse er skikkelig praktiske å ha med i kofferten, siden de tar liten plass og holder alt skittent undertøy på et sted.

Linker til Bambisyr

2 kommentarer:

Birthe Marie sa...

Praktisk med slike skittentøyposer, og greit at de ikke trenger fór, for vi bil jo ikke ha unødig vekt i kofferten. Kjekke venninnegaver som du sier, og det er begrenset hvor mange vi får gitt bort, men kanskje noen av vennene dine vil kjøpe av deg og ha til gaver til sine venninner? Nye venner er jo også kjekt da. Lykke til!

Frédérique - Quilting Patchwork Appliqué sa...

Lovely bags, and so useful! Great gift idea!