mandag 29. oktober 2018

Stitchery Julenisse

Det nærmer seg advent :-) Hjemme hos oss blir hele huset julepyntet til 1. advent eller 1. desember alt etter som hvilken dato som kommer først. Da må jo årets produksjon av julepynt også være så godt som ferdig, så jeg startet med denne julenissen tidlig i høst. Mønsteret er fra boken "Just Be Claus" av Robin Kingsley. Nå er jeg ferdig med stitchingen. Jeg har ennå ikke bestemt meg for om den skal settes rett inn i ramme eller om det skal syes en bord eller to på dette. Det er jo fortsatt noe tid igjen før adventstiden starter....

We are approaching advent :-) Our house will be Christmas decorated already for the 1. December. Then this year's production of Christmas decorations have be finiched to the 1. I started with this Santa Claus early this fall. The design is from the book  "Just Be Claus" by Robin Kingsley. Now I'm done with the stitching. I have not yet decided whether to put it straight into a frame or whether it should be sewn a border or two onto this. There is still some time left before Desember begins ....


Linker til Bambisyr / Kathy's Quilts / Monday Making
Jeg ønsker alle en flott dag!

3 kommentarer:

Sarah sa...

Your redwork is lovely, beautifully even stitches!

Birthe Marie sa...

Veldig koselig julenisse broderi. Gleder meg til å se hvordan du skal bruke det. Litt tid igjen til advent, men ukene går fort. :-)

evaj sa...

Tack fina du för din inspiration idag på Visa och Berätta måndag!Bambi