torsdag 29. september 2016

Nye blokker på veg!

Jeg har for tiden en hel del håndsømsprosjekter på gang, det tar jo litt tid før disse er klare. Derfor er det godt å ha et litt større arbeid under arbeid på symaskinen også, så blir det litt avveksling i teknikker. Jeg er ikke så fryktelig tålmodig, så det er viktig for meg å ha forskjellige syprosjekter i utvikling slik at jeg kan variere på hva jeg gjør i løpet av en dag.

Nå har jeg startet på et nytt teppe som muligens skal bestå av stolper med blokker og stoff. Siden jeg har en tendens til å forandre på designet under veis, er det fortsatt usikkert om blokkene blir montert som jeg har tenkt i utgangspunktet... I alle fall har jeg sydd en mengde med trekantblokker:

Blokkene ligger klare til paring. Disse skal syes sammen til en pinwheel blokk:
Før jeg skal sy Mini Kites blokker av disse.

2 kommentarer:

Elin sa...

Dette var morsomt! Eg held akkurat på med minidragane og!

Birthe Marie sa...

Så spennende dette blir! Lykke til både med dette og de andre prosjektene dine. :-)