lørdag 15. november 2014

Julehjerter med tørket lavendel

Nå står advent for døren, og det er på tide å få litt fart i diverse juleprosjekter. I dag har jeg sydd disse hjertene ferdig:


Broderiene har jeg vist tidligere i denne posten. Broderiene ble sydd på med rettsøm og silkeråd litt tilfeldig rundt motivet. Hjertene har fått vattfyll og tørket lavendel som jeg har kjøpt i helsekosten. Noen av disse blir advent- og julegaver. Jeg klarer nok ikke å gi bort alle så jeg beholder nok noen selv.

Fortsatt god helg!

4 kommentarer:

Birgitte sa...

Takk for veldig fin kommentar på hundeinnlegget mitt:) Julehjertene dine var flotte! Fint å kombinere ulike teknikker som korssting og søm:)

Elisabeth Solum sa...

Kjempefine og koselige hjerter! :) Skjønner godt at du vil beholde noen selv. :)
Fortsatt god helg, til deg også!

Trines hobby sa...

Virkelig søte, koselige gaver:) Ha en flott søndag på syrommet!

Liv Aagot's Quilt Blog sa...

Så nydelig hjerter, og tenk at de lukter godt også :)