fredag 9. august 2013

Sommerens stoff-fangst

I sommer har vi feriert litt her og der. Om det er en quiltebutikk i området prøver jeg alltid å få tatt en tur innom,- det er jo en mulighet for at de har et stoff eller to jeg ikke har sett før....

Først har jeg vært innom to quiltebutikker i Palma, her er bilder av hva jeg "fanget" der:
I quiltebutikk nr en fant jeg disse flotte stoffene:
I quiltebutikk nr. to fant jeg disse stoffene:
Og disse voksstoffene fra Kaffe:
Og noen søte knapper: (som jeg ikke aner hva jeg skal bruke de til, et øyeblikks svakhet.. men de var jo søte da....)
Etter å ha tilbrakt noen fantastiske, solrike og varme dager på Mallorca gikk turen til svigerfamilie i Trøndelag, og da må man bare svinge en tur innom Quiltegården. Disse stoffene ble med meg hjem derfra:
 
Hele fangsten er nå pent lagt ut her hjemme for å bli beundret i noen dager før vasking og opprydding.
 

Ingen kommentarer: