mandag 29. juni 2020

Vinduspung

Jeg tester og tester den nye symaskinen min. Må jo sjekke hvordan den syr på forskjellige stoffer/materialer, og hvordan de forskjellige sømmene oppfører seg med forskjellige tråd typer. I den prosessen ble disse tre mappene med vindu i plast sydd.
I foret har jeg brukt stoffer med vakre mønstre, slik at jeg har noe fint å se på igjennom vinduet.
På baksiden av mappene (og dermed også i vinduet) har jeg prøvd ut diverse pyntesømmer. Siden dette er testlapper ble det både skakt og skjeift og i tillegg litt forskjellig tråd..., men jeg syntes ikke det gjorde noe på disse mappene.
Slik ble blomstene igjennom vinduet.
Noen pyntesømmer ble mer vellykket enn andre. I prinsippet er dette prøvelapper som jeg har satt sammen til en pung. Så på den måten er disse blitt til litt uten å bruke tid på de. Om du skjønner hvor jeg vil henne.
Jeg har sydd glidelåsen inn i lukkekantene, på Anna-Malin sin måte. 
Tenker jeg fyller disse med småprosjekter som jeg skal ha med meg på tur i sommer.

Ønsker alle en flott uke!
Linker til Bambisyr



Ingen kommentarer: