mandag 15. juni 2020

Teppe

For endel (les; mange) uker siden viste jeg frem disse blokkene i "løsvekt", du kan se innlegget her. Det tok litt tid men nå har jeg endelig fått sydd sammen senter av toppen.
Hvordan jeg skal fortsette på denne er fortsatt usikkert. Så den blir liggende til jeg finner inspirasjon, eller til jeg finner ut at jeg bare skal sy på en ytterbord for å bli ferdig med teppet.
Har en liten idè om å sy kvadrater med de samme stoffene jeg har brukt i stjernene rundt hele senter av teppet, men har ikke tatt den endelige beslutningen ennå.
Så da blir nok dette liggende på "modning" en stund til!

Ønsker alle en fin, fin sommeruke. Nå er det om å gjøre å nyte finværet som ligger over stort sett hele landet!
Bildet kan inneholde: himmel, tre, utendørs, natur og vann
Linker til Bambisyr

3 kommentarer:

Turid sa...

Dette blir nydelig. Blokkene er så fine, og jeg tror at dersom du tilfører mørkere kvadrater rundt, så tar du oppmerksomheten fra dem. Jeg ville ha valgt en lys kant rundt. Du får prøve deg fram og velge det du liker best. Lykke til!

Frédérique - Quilting Patchwork Appliqué sa...

The layout is looking good, pretty stars!

Gretchen Weaver sa...

There was a lot of sewing in these blocks, very lovely.