mandag 8. juni 2020

Symaskin-underlag til min nye symaskin

Etter at det flyttet inn en ny symaskin i huset her, fikk jeg behov for nytt underlag til symaskinen. Det gamle ble for lite til mitt nye vidunder. Hvis du ønsker å sy noe liknende har jeg laget et enkelt mønster på dette symaskin-underlaget som du kan laste ned herfra.
Når man syr er det en fordel med et underlag, slik at maskinen blir stående så stabilt som mulig. Dette underlaget er utstyrt med lommer til diverse sysaker som er hendig å ha i nærheten når man syr.
Stoffene er valgt for å matche symaskinen og lommene er laget av sybar plast. Jeg er helt forelsket i det blomstrete stoffet!
Lommene henger ned over kanten på sybordet. Her har jeg diverse nyttige redskaper som det er praktisk å ha for hånden, blant annet sprettekniv, saks og pinsett
Ønsker alle en flott uke!
I dag linker jeg til Bambisyr

1 kommentar:

Turid sa...

Gratulerer med ny symaskin. Kjekt å sy et nytt og fint underlag da.