mandag 8. oktober 2018

Gamle prosjekter

Jeg holder på å bytte PC og benytter anledningen til å rydde i bildene mine. Ser at jeg har bilder av endel ting jeg har laget men ikke vist her tidligere. Så her er et lite utdrag av diverse prosjekter fra glemselen...

Først et par punger, disse er sydd etter mønster fra Sara Bolster. Dette er et av mine ynglingsmønstre når jeg skal sy punger:

I'm taking a new PC in use and taking the opportunity to tidy in my photo-albums. I have pictures of some things I've created but not shown on my blog before. So, here's a small excerpt of various projects from the forgetfulness ...

First a collection of purses, these are sewn by a pattern from Sara Bolster. This is one of my favorite patterns when I'm sewing purses:
Spisebrikker som jeg fant jeg mønster til i et Familien en gang i tiden. Jeg har sydd 4 stk. og de ligger fortsatt ubrukt i et skap...


I found the pattern for these placemats in a Magazine a long time ago. I have sewn 4 pcs. and they are still lying unused in a closet ...
Jeg har over tid sydd en hel del tepper, mange flere enn jeg har bruk for og mange er faktisk helt bortglemt. Dette er nok ikke fremme så ofte:


Over time, I've sewn a lot of blankets, many more than I need for myself and many are actually completely forgotten. This have been lying in my closet for a long time:
Dette teppet ble gitt til min svigerinne for flere år tilbake:


This blanket was given to my sister-in-law several years ago:

Ennå er det flere ting jeg kunne ha vist her, men det får bli i en annen post :-)


Yet there are several things I could have shown here, but it may be in another post

Linker til:

1 kommentar:

Birthe Marie sa...

Her var mye fint! Kjekt å se. Begge teppene er kjempefine og heldige de som er eiere av de. :-)