onsdag 10. august 2016

Poser til kristtorn

I disse dager er det både surt og kaldt, i tillegg regner det i bøtter og spann. Skikkelig høststemning med andre ord... Da får jeg skikkelig lyst til å lage noe, og helst noe til jul. (Ja, jeg vet at det er en stund til jul)

Jeg fant denne på Pinterest:

Jeg har hatt denne posen på listen over juleprosjekter i flere år. Men når det drar seg til mot desember går dagene så altfor fort og jeg har aldri fått somlet meg til å lage disse. Selvfølgelig fant jeg ikke striestoffet så det ble et litt annet stoff i posene mine:
Det ble funnet frem en blonde og litt julebånd, og vips så var julestemningen på plass. Disse skal henge i gangen med kristtorn i til jul. Nå kan jeg i allefall krysse ut et punkt på "To Do-listen" til jul :)

Håper du har en fortreffelig dag!

2 kommentarer:

Birthe M. Kalleland. Bjørhovde sa...

Så koselig idé med poser til kristornen. og stoffet du har brukt passet godt syns jeg. Skal jammen lagre denne idéen på pinteresttavlen min jeg også. :-).

Elisabeth Solum sa...

Søte poser du har sydd! Lurt å være ute i god tid. :) Det blir nok mer søm på meg snart, når høstværet begynner for alvor.