mandag 2. november 2020

Kremmerhus

Jeg har fått "dilla" på julekremmerhus. Hva jeg skal gjøre med disse er fortsatt uvisst, men jeg finner nok på noe... Enten blir det pynt hjemme eller så ender disse opp i gaveesken.

Jeg har sydd kremmerhusene i forskjellige julestoffer, alle fra mitt relativt rikholdige lager. Deilig når man får brukt litt av det man har hjemme.

Kremmerhusene er fòret innvendig og har fått en hank i bakkant til oppheng
For å holde åpningen rund har jeg sydd inn et litt stivt bånd. Jeg har bruk slike pakkebånd som man har rundt f.eks. kopipapiresker. Dette båndet stiver av åpningen på kremmerhusene.

Ser for meg at disse blir søte med en grankvist oppi og et par små julekuler, eller fylt opp med gotteri.

1 kommentar:

Birthe Marie sa...

Veldig koselige kremmerhus! :-)