mandag 23. november 2020

Julefestremse - nok en gang

Etter at jeg hadde sydd ferdig første runde av festremser gikk det opp for meg at fargevalgene jeg hadde gjort på disse var helt feil i forhold til de som var tiltenkt som mottakere av løperne. Du kan se bilder av disse her. Da var det ikke noen annen veg utenom enn å sy noen løpere til....

Jeg har mye julestoffer liggende, så problemer med å finne stoffer har jeg ikke.... Noen av stoffene er virkelig gamle, jeg tror bland annet at de blå julestoffene er ca. 10 år gamle. Det er jo det fine med julestoffer, de går aldri helt ut på dato! 
Denne gangen ble festremsene sydd i noe mer utradisjonelle farger.
Bakstykkene er også fra lageret mitt. De fleste løperne har fått det røde stoffet som bakstykke, mens det blå er brukt på den blå løperen.

I dag linker jeg til Bambisyr

Ingen kommentarer: