mandag 26. august 2019

Quilt Camp Norway 2019

I helgen arrangerte Kathrines Quilte Stue Quilt Camp Norway 2019. Hun hadde leid inn mange utrolig flinke kursholdere fra fjern og nær. Jeg var så heldig å få delta på 2 kurs. Jeg skal vise bilder fra kursene i senere poster, jeg må bare gjøre litt mer ferdig først.... 

På fredag var jeg på kurs med Helen Robinson. Hun viste frem en hel haug av tepper som hun og søsteren har designet for buelinjalen, Sew Kind of Wonderful sin Quick Curve Linjal. Du kan se alle deres mønstre her. Alt på deres tepper er maskinsydd, så det er relativt raskt å sy ferdig et teppe. Tenkte jeg skulle vise dere et knippe bilder av tepper hun viste frem:

På lørdag gikk jeg på håndsøm kurs med Jen Kingwell. Hun har en hel rekke med nydelige tepper sydd for hånd, du kan se flere av hennes design her. Hun viste også frem noen av sine tepper:
Linker til Bambisyr


1 kommentar:

Birthe Marie sa...

Så nydelige quilter og bilder du viser! Det ser kjekt ut å dra på Quilt Camp. Jeg skal være med på et quiltetreff i Stavanger i slutten av september. Det er kjekt å støtte opp om det som arrangeres her på vestlandet også, men det blir ikke så stort. :-)