mandag 18. mai 2015

Borddekking

Forrige helg var jeg i min niese sin konfirmasjon. Hun ønsket at jeg skulle dekke og pynte bordet. Det var litt av en ære! Det er ikke så ofte man får slik tillit fra en tenåring, så da var det bare å "legge seg i selen". Vi dekket opp til langbord.
Konfirmanten er veldig nøye på at hun ikke liker rosa, lilla, blått +++..., så etter en lengre diskusjon ble hovedfargen lavendel med litt sølv :) (Det er lavendel selvom det på bildene kan se både rosa og lilla ut...)

Her ser du resultatet av borddekkingen. Alle skuffer og skap ble endevendt, og diverse butikker har hatt besøk av oss, for å finne pynt som kunne egne seg. Blomsteroppsatsene har jeg bestilt fra et lokalt gartneri, jeg var kjempespent da de skulle hentes. Jeg liker å ha kontroll, så jeg må innrømme at jeg ikke helt likte situasjonen med å overlate til dem å lage dekorasjoner... Men oppsatsene ble bare helt helt utrolig vakre!
Konfirmanten ble fornøyd, så da er "Mission Completed"!

Ingen kommentarer: