onsdag 22. april 2015

Lappe Makeriet - kaffelappen

Hver tirsdag arrangerer Lappe Makeriet kaffelappen, noen ganger greier jeg å presse inn et besøk her. Her møtes quiltedamer til en uformell stund med håndsøm og masse skravling. Utrolig koselig! Jeg klarte endelig å klemme inn et besøk, hurra!

Her er noen bilder av hva du kan se i butikken akkurat nå:



En av eierene, Trine Bakke, har akkurat gitt ut ny bok. Denne anbefales på det sterkeste.
Lappe Makeriet er en av mine yndlings butikker, så er du i Oslo-området er det virkelig å anbefale en tur innom butikken på Bærums Verk. Her blir du alltid tatt godt i mot, og lurer du på noe er det bare å spørre!

En fin dag ønskes til dere alle!

1 kommentar:

Elin sa...

Eg og har fått boka til Trine. Eg tykkjer ho er kjempefin, i ekte Trinestil!