mandag 15. februar 2021

Diamantteppe

Jeg har ryddet.... Sett tre kryss i taket!!! Frem fra glemselen kom en hel haug med ferdig kuttede diamanter. Tror jeg en gang i tiden tenkte å sy et Jane Austen teppe av disse. 
Noen ganger er det deilig å starte på et prosjekt med ferdig kuttede biter!!! Det blir liksom en "flying start" på teppet. Det meste av tankearbeidet er allerede gjort, så det er jo bare å sette i gang å sy.
Det blir nok ikke noe Jane Austen teppe, men nå har jeg i allefall begynt å sy diamantene sammen med et lyst stoff med brun/beige blomster som gitter.
Hvor stort dette blir er ennå helt uvisst. Jeg legger det vel opp når jeg er ferdig med å sy til gitter på alle diamantene også får jeg se hvor stort det kan bli... Jeg kommer uansett ikke til å kutte flere diamanter, så det blir så stort som det blir!

Ønsker alle en flott vinteruke!

Ingen kommentarer: