mandag 9. desember 2019

Punger i vokset stoff

Jeg har prøvd meg på en for meg ny variant av pung. Jeg kom over en pung i en butikk som jeg likte formen på, og tenkte at det må da være mulig å få til noe som likner. Så da var det bare å prøve seg frem, den ble nok ikke like flott som originalen men det funker.
Størrelsen er som en litt stor sminkepung, på bildene ser de voldsomt store ut... De er sydd av "voksduk-stoff" og påsatt hank i toppen.
Disse er uforet fordi jeg trodde at det voksdukstoffet skulle være stivt nok i seg selv. Det var nok ikke helt tilfelle, jeg skulle nok ha strøket på en forsterker på baksiden av stoffet slik at de holder formen bedre av seg selv. Så neste gang jeg syr slike blir det nok forsterket på vrangen!
Men jeg syntes de ble fine allikevel, og de er helt greie som de er. Og de var artige å sy!
Linker til Bambisyr

2 kommentarer:

Immi sa...

Dom var ju nya och verkligen trevliga, förstår att du ville provsy sånna!
/ Immi

Gretchen Weaver sa...

Nice purses! Happy Stitching!