mandag 28. oktober 2019

Toalettmapper

Nå nærmer det seg messe, og nok en "haug" med salgsvarer har tatt turen igjennom symaskinen min. Denne gangen ble 3 toalettmapper klare.
Den første er sydd i et grått blomsterstoff og er foret med et lyseblått blomstrete stoff. For at mappen skal fremstå litt sprekere har jeg brukt en ganske så knall lilla glidelås. Det er sydd inn en falsk bunn i mappen, og jeg har brukt en ganske stiv vatt. Så denne står fint av seg selv.
Mappe nr. 2 er sydd med et ensfarget grått bakgrunnstoff og remser med fargeglade kvadrater. Jeg har forskjøvet kvadratene litt for å skape litt mer liv. Glidelåsen er i turkis, en skikkelig gladfarge. Til fòr har jeg brukt et lyst blomsterstoff. Også denne mappen har fått sydd en falsk bunn.
Den tredje toalettmappen er sydd i et grønt ensfarget stoff som pynt har jeg lagt inn applikerte hjerter på lys bakgrunn. Til fòr har jeg brukt et lyst blomsterstoff og en falsk bunn.
I dag linker jeg til Bambisyr

2 kommentarer:

Gretchen Weaver sa...

Very nice bags, they'll make lovely gifts. Happy Stitching!

Frédérique - Quilting Patchwork Appliqué sa...

Pretty pouches, love the one with hearts ;)