mandag 8. april 2019

Rektangler med snipp

De siste dagene har jeg sydd på et teppe som nok vil bli gitt bort ved en anledning. Det består av rektangler i grå/svart-toner som har fått en snipp med lilla.
Teppet er Anne-Kjersti sitt design. Jeg falt helt for det, og måtte hjem å sy et liknende så fort som mulig.
Alle stoffene er hentet fra eget stofflager, ganske tilfredsstillende å få brukt noe av det jeg har i skuffer og skap. Til dette teppet gikk det med en hel del stoff også, faktisk såpass mye at det var merkbart i stoffsamlingen....

Etter en hel del kutting, gikk syingen som en lek! Denne toppen gikk utrolig fort å sy ferdig, deilig med slike prosjekter innimellom!
Som vanlig har det hele stoppet litt opp, det er virkelig en bøyg å komme igang med å quilte teppet. Men skal jeg gi dette bort må jeg jo,- så kanskje det skjer i nær fremtid...

Linker til Bambisyr

1 kommentar:

Birthe Marie sa...

Nydelig! Så enkelt og så fint! :-)