tirsdag 11. desember 2018

Julebilde - broderi

Jeg er i overkant glad i julen! Huset blir pyntet tidlig i advent, da forsvinner det meste av annen pynt/bilder og julerelatert pynt/bilder dukker opp i stedet. Jeg er også glad i å brodere julemotiver, og dette er arbeid som pågår hele året....

I høst har jeg sydd på dette bildet litt til og fra, og nå er det endelig klart.

I love the Christmas time! Our house is fully Chistmas-decorated early in advent. I'm also fond of embroidering Christmas motifs, and this is work going on all through the year. All through this autumn, I've embroidered on this picture and now it's finally finished.


Tror jeg kommer til å gi dette bort i julegave, men har ikke helt bestemt meg ennå..... Noen ganger synes jeg resultatet blir så bra at jeg ikke får meg til å gi arbeidet bort,- jeg bare MÅ ha det selv liksom... Som om jeg ikke har mer enn nok å henge på veggene til jul....

I think I'm going to give this away for Christmas, but have not definitely decided yet ..... Sometimes I fall in love with the result and I can not make bring myself to give it away - I just MUST have it myself ... As if I don't have more than enough Christmas decorations to hang on the walls ....

1 kommentar:

Elin sa...

Det er nok lurt å tenkje jul heile året! Dette biletet var berre så nydeleg!