mandag 11. juni 2018

Hexagon blomster

Rundt meg har flere damer laget hexagon blomster som de har brukt til forskjellige ting,- som pynt på vesker eller punger, i en blokk, som en del av en bord, laget trekk til f.eks lokket på en boks for å nevne noe. Jeg ble veldig inspirert av disse, og fant ut at dette kunne være et fint sommerprosjekt. Jeg har brukt 1/2" hexagoner. I senter har jeg satt inn en hexagon i en brun/beige farge, rundt har jeg sydd til stoffer i glade sommerfarger.


Jeg kommer nok til å sy endel av disse i løpet av sommeren,- men jeg har ikke noen klar idè om hva de skal brukes til. Så det får vi se på utover høsten :)
Jeg ønsker alle en flott sommeruke :)

I dag er det mandag og jeg linker til Bambisyr

2 kommentarer:

Catarina C sa...

Så små och söta hexagoner, det blir ett bra sommarjobb och man behöver inte bestämma innan vad det ska bli! Önskar dig också en skön sommar!
Kram Catarina

evaj sa...

Tack för din inspiration på Visa och Berätta måndag/Bambi