onsdag 29. november 2017

Og innimellom strikker jeg

Jeg har alltid flere prosjekter på gang, både innenfor quilting, brodering og nå også strikking. For ikke å gå fullstendig lei av en type håndarbeid, veksler jeg mellom disse. Jeg er ikke strikker av natur, derfor blir det bare småprosjekter på strikkepinnene mine.

I de siste ukene har jeg strikket endel, både hals og kluter i deilig mykt bomullsgarn.
Klutene er strikket med perlemønster og i et mønster jeg fant på nett, i forskjellige fager:
Hals har jeg strikket i litt forskjellige mønstre og garntykkelser. Mønstrene har jeg funnet hos Drops Design. Disse er strikket med vridde border rundt halsen, og er strikket med to forskjellige garntykkelser. Den minste skal gis bort til en liten prinsesse som helst vil være utendørs hele dagen og hele året...
Nå blir det nok en stund til jeg strikker noe igjen...
Jeg ønsker alle en flott høst/vinter uke!


Ingen kommentarer: