mandag 26. oktober 2015

Penal

Jeg fortsetter min ferd med å sy produkter som blir fort ferdig... Nå har jeg ferdigstilt en liten gjeng med pennaler. De som kjenner meg drar nok litt på smilebåndet nå, jeg er nemlig kjent for å starte opp med masseproduksjon når småting skal syes.


Først noen med biler:
Så en med diverse kjøretøy:


Jeg har sydd noen pennal. Fremgangsmåten for disse kan du finne hos Missouri Star Quilt. I vedlagte YouTube link kan du se hvordan disse kan syes,- raskt og enkelt.


Fly er jo også fint på penal:
Og til sist; selvlysende spøkelser:




Glidelåsene har jeg valgt i farger som gir pungene litt mer liv.




Jeg ønsker alle en riktig god dag!
Og takk for besøket!



1 kommentar:

Dollandesign sa...

Det var söta tyger Du valt att sy Dina pennfodral i, tycker jag.

Dollandesign