fredag 6. mars 2015

Swoon - toppen er klar!!

Jeg ble litt "tatt på senga" av dette mønsteret. Planen var å sy 12 blokker totalt. Siden jeg er helt ukjent med å sy så store blokker som Swoon, tenkte jeg at 12 ville være et passe antall blokker. Men, nei,- etter å ha lagt ut mine 6 ferdige blokker innså jeg at teppet ville blitt altfor stort om jeg skulle ha lagt til flere blokker. For å få en størrelse som passer til en enkeltseng har jeg derfor sydd på gitter og Corner Stone mellom blokkene i stedet (orginal mønsteret har kun blokker i toppen)
Ble godt fornøyd med resultatet. Dette teppet skal gis bort i konfirmasjonspresang til min niese, så jeg håper at det vil falle i smak!

1 kommentar:

Birthe M. K. Bjørhovde sa...

Flotte blokker som ble til et vakkert teppe. Så var det veldig fint med gitteret og "corner mellom blokkene. stone" Tenker konfirmanten blir glad for dette. :-)