søndag 17. mars 2013

Bilder fra NQF 2013 - Konkurransen

I år var det rekordstor deltakelse i konkurransen. Årets tema var "Ekstremvær".

Konkurransen er delt inn i to kategorier, Åpen klasse og Tradisjonell klasse. Tradisjonell klasse er den retningen innenfor quilting som ligger mitt hjerte nærmest. Legger inn et utvalg av bilder av noen av teppene som "snakket til meg" fra konkurransen i regi av NQF 2013:

Denne quilten var utstillingens mest fantasifulle! Sydd av Eli Tjetland:
Trine Anker-Rasch:
Siri Lise Aukner:

Solveig Andersen:
 
To quilter av Unni Nilsen (over og under):
Sydd av Torunn Veslum:
Wenche Martinsen:
Unni Kolstad:
Inger-Solveig Sætheren:
Av Anne-Kjersti Johansen:
 
To quilter av Trine Bakke (over og under):
Tove Dagny Dokkeberg Holm:
Sydd av Hanne Schneider:
Vivi Heine-Hansen: 
Eli Vik:
Lill Paulsen:
Sydd av Liv Sætervoll:
Bente Sveberg Tangen:
Rie Norum sitt teppe:
Julie Kvamme:
Av Solgunn Heim Nordgard:
Marit Lauve:

Kjersti Thoen:
Tradisjonelle quilter ligger mitt hjerte nærmest, derfor er disse overrepresentert i mitt utvalg fra årets konkurranse. Hvis du ønsker å se flere bilder fra helgen foreslår jeg at du tar en tur innom bloggen til Hanne eller May Britt.

Ingen kommentarer: